doi cocoşi se bat pe blog

Sărind din blog în blog, am ajuns şi pe cel al lui Cristi China, cu moroşeni de pe diverse meleaguri. Aici, am savurat un dialog spumos între doi cocoşi: Victor Muşeţeanu, ceva postator pă blogu' lu' Cristi, şi vicele Mircea Dolha. Unul îl acuză pe Dolha că nu se ştie/nu se are cu limba de baltă (ce cuvânt tematic am găsit!), iar ăstalalt, că Victoraş nu mai ştie de când semna condica la Radio Galaxia şi vremurile când se pupa cu Dolha. Na, ce să mai crezi? Unii uită, alţii nu-şi mai aduc aminte. De citit! Oac, oac!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Mie-mi place ceasul de aur al lui Dolha.

Anonim spunea...

mie papucii...aia luciosi, mitatie de piele de sarpe,cred:)) sunt foarte tari!!! au ipresionat chiar persoane importante:)))nu spui cine....ca nu se face.....:)))prietenii stiu de ce:P

Anonim spunea...

Mie imi plac la domnul viceprimar costumele pe care le poarta, toate cu 2 numere mai mari =))
daca s-o certat cu Vlasin, i-ar fi facut el cateva cadou, ca e Cavaliere :D
Chiar ... Dolha are frati mai mari ???

Anonim spunea...

Io mai incerc o mica oracaiala pentru ca prima vad ca nu a aparut aici. Deci, (urasc cuvantul asta, necesar uneori! ), fac o necesara precizare: pe Dolha asta l-am cunoscut acum vreo 3-4 ani, cand facuse deja praf Galaxia si primea dedicatii de la microfonostii de pe acolo, cu ocazia zilei lui de nastere ( de genul "La multi ani iubitului conducator..." ). Cand eram eu la Galaxia, nu auzise nimeni de Dolha, cu atat mai putin eu. Cam asta e... Supara tare oracaiala asta?

Anonim spunea...

Nu, că-i bună, mai băgaţi.

froggy team spunea...

Ne-am interesat şi de papucii lui made după moda turky şi am aflat una bună. E mai sus.

Anonim spunea...

ce penibil blog