inainte de autodenunt

Alo, politia ii? Io-s Iuga. Cu cine vorbesc? Aha. Io-s Iuga. Ce, ma, tu nu auzi? Cum care Iuga, te faci ca nu ma stii? Nicu Iuga. Da, ma. Egzact. Atunci cand m-am scapat pa mine, de eram in centru si voi ati crezut ca e de la Drusal. C-o cazut ase, numa. Era de la mine. Da, da, cand mi-am pierdut si portofoliu, vai, ce ma-ncurc, portofelu, ma ca eram manga. No, vezi ca-ti aduci amine. Deci, cum adica di ce am sunat? Vreu sa ma autodenunt. Adica, nu, ai dreptate. Mai incolo. Mai intai sa ma cunoasca alectoratul. Nu-mi da mie lectii ca stiu ce zic. Egzact. Alectoratu care vine de la alejeri, ba. Ca io predau la Goldis si stiu ce zic. Deci, ba, tu ce esti ofiteru de servici? No, bine, scrie. Recunosc. Si apoi denuntul. Autodenuntul, da. Deci, recunosc. N-am nicio treaba cu policica, da m-am bagat in sama. La liberali, ca suna bine. Si Sighet suna bine. Perfect pentru familia mea, vorba din reclama aia. Tu nu mai stii, ca n-ai tinere de minte. Deci, ai notat, da? Iuga, de la catedra de relijie, de la Goldis, ba. Sa autorecunoaste. Ca vine si autodenuntul. Da, ma, io am frecat si tastele pa la Furnalul de Vineri. Amu prestez la Hora, ca nici nu stiu cat ii Ora Egzacta. Egzact, ma, ase sa scrii. Maine te anunt io cu autodenuntul. Ma repet pa undeva? No, hai ca mai vorbim. Ia, ma, ca iara m-am scapat pa mine. Si tre sa platesc taxa de salubrizare. Da nu-mi ajunge din ce iau de la... Ioi, amu chiar era sa ma scap cu totul. Te las, ca vine! Iuga, da, ba. Candidat PNL la Sighet. Pa uninominale. Ii spaaaaarg.

2 comentarii:

Anonim spunea...

asta e foarte tare frate :))) deci, nu-mi revin.....e beton....:)))nu-mi vine sa cred:)) hihihihihihih

Anonim spunea...

Daca vrea omul sa se autodenunte... Recunoaste ca e jenibil.