nicu iuga o recunoscut tot

Sefu, no, traiti! Mi scuzii ca intru drept ase in birou, da am o hartie beton. Gata, am rezolvat si cazu cu Iuga, ce se scapase pe el si l-am amendat pantru masturb... aaa... tulburarea izului public. O recunoscut gaju, nu-i bai. Zace ase, aici, Subsemnatul Nicu Iuga, pastor la catedra de relijie la Goldis University, vreu sa zic tot. Io, cand am fo intr-o criza de nevoie, ca care... No, stati un pic, ca-i din doua cuvinte. Da tat aia e. Ca care n-o fo el de cand ii. Asta-i intrebare. M-am scapat, no, iara s-o scapat iesta. M-am scapat şi am cerut, da n-am pretins decat numa cu titlu informativ, sa-mi spuna studentii daca ar putea cotiza ceva pentru uninominalele din toamna. Eu tare mi-as dori sa rup tot pe zona mea, ca la Sighet is ca acasa. Si nu numa cu capu. Niste sponsorizari ar fi bine venite, am conceput io, ca daca tat sa face coordonare de lucrare si sa bate in cuie o treaba, atunci sa nu ramanem datori. In special ei mie. Atata declar si recunosc. Aci parca sa gata, sefu, da vine asta cu completarea, ca ii numa inceputu, si ca mai are Iuga iesta ceva de spus. Io zac sa nici nu facem flagrantu ca treaba-i clara, ne cheama omu cand ii faza si nu mai tre sa stricam casetele sa filmam. Si de Calin file de euroi ne ocupam tat atunci, daca tat il asista antent pa Iuga iesta. Puteti suna la parchet, ca mai avem una cu Goldis dupa aia cu Aradu. Sefu, o prima, ceva?

Niciun comentariu: